Siemens WM14E460FF

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14E460FF op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

G-NL 26-08-2008
Geschreven voor: Siemens WM14E460FF

Machine nu bijna een jaar in bezit en totaal geen klachten. De tiptoetsen werken bij mij prima zolang je ze maar met droge handen even aantipt. Maakt met centrifugeren wel wat herrie maar ik geloof dat dit bij de meeste wasmachines wel zo is, verder echter superstil. Kortom tot nog toe een prima machine.

Bosman_ned 03-04-2008
Geschreven voor: Siemens WM14E460FF

Na jaren een Miele wasmachine te hebben gehad, deze Siemens aangeschaft.
Mooie machine. Stille machine en vele keuze in programma's.
De tiptoetsen zijn een beetje irritant maar goed dat is denk ik een kwestie van wennen.

carlala 12-01-2008
Geschreven voor: Siemens WM14E460FF

Een superwasmachine!! Wij kwamen van een Nordland, dus waren waarschijnlijk ook niet veel gewend...
Persoonlijk vind ik het erg prettig dat ik toch zelf nog kan bepalen op hoeveel graden ik was en dat de starttijd uitgesteld kan worden.
De overige extra's (groot display met o.a. resttijd/ toerentalkeuze/ eindsignalering etc.) zijn leuk meegenomen maar niet bepalend voor de machine!
Uiteindelijk moet zo'n machine maar 1 ding kunnen en dat is wassen!
En dat doet ie meer dan goed!
En wat betreft de tiptoetsen, ze heten niet voor niets TIPtoetsen, die reageren idd niet als je er eens even stevig op drukt...!!

Bartje1234 14-09-2007
Geschreven voor: Siemens WM14E460FF

Tevreden over deze wasmachine. De tiptoetsen zijn inderdaad niet handig maar het is niet onoverkomelijk. Wasresultaat is goed. Centrifugeren maakt redelijk wat geluid. Programma's makkelijk en veel uitgebreider dan ik nodig heb. Scherm met instellingen en resterende tijd is enorm handig en goed leesbaar.

wimdelange 08-09-2007
Geschreven voor: Siemens WM14E460FF

Wast prima, alleen de tip-toetsen zijn helemaal niet prettig. Ze reageren slecht, de ene toets reageert beter dan de andere. Als ik zo de reviews lees heb ik de indruk dat de ene machine een beter tiptoetsenbord heeft dan de andere, je moet geluk hebben willen de toetsen goed werken....
Ik raad aan om een machine zónder deze tiptoetsen te nemen!

rave62 30-06-2007
Geschreven voor: Siemens WM14E460FF

3 weken in bezit, prima wasmachine weinig geluid goed wasresultaat en was is goed droog. Is iets goedkoper als de tegenhanger Bosch maar de resultaten niet minder. Kwam goed uit de consumenten test.

Joch 18-03-2007
Geschreven voor: Siemens WM14E460FF

Wij hebben sinds 2 maanden de wm14e440, een speciaal typenummer van een van de grote landelijke winkels. Deze versie is met aquastop en zilverkleurige deur met dubbelglas.

Prima wasmachine voor deze prijs. Vrij geluidsarm, zelfs als ie op 1400 toeren aan het centrifugeren is.
Fijn ook is de optie om in te kunnen stellen wanneer het programma ten einde moet zijn. De manier waarop deze wasmachine het doet (tijdsduur tot einde programma ipv echte tijd) maakt dat je hem ook echt van de netspanning kunt afhalen zonder dat je je zorgen hoeft te maken dat je de interne klok weer opnieuw gelijk moet zetten.
Op 1200 en 1400 toeren is de was echt een heel stuk droger dan in onze oude 1000 toeren machine. Scheelt veel tijd en energie voor wat betreft het drogen.
Ook het korte 15 minutenprogramma voor opfrissen is erg fijn.

Geen problemen met de tiptoetsen; bij meerdere selecties met dezelfde knop gewoon steeds opnieuw aantippen, niet je vinger erop houden.

Alles voelt heel degelijk aan, maar na twee maanden kan ik nog geen cijfer geven voor duurzaamheid.

Goede koop.

Bikeman 23-02-2007
Geschreven voor: Siemens WM14E460FF

Heb deze machine inmiddels 6 weken in huis en ben er zeer tevreden over! Was wordt goed schoon en machine is redelijk voor wat het geluid betreft. Als de tiptoetsen als tiptoetsen worden gebruikt en niet als drukknoppen werken ze probleemloos. Het korte 15 minuten progamma is bedoeld om bv sportkleding even op te frissen en niet om vervuilde was schoon te krijgen. verder lijkt mij een wasmachine niet bedoeld om zo veel mogelijk in te proppen. Bij normaal gebruik een topmachine.

Carla_nl 17-01-2007
Geschreven voor: Siemens WM14E460FF

Wasmachine net een dag in huis vandaar dat ik niets kan vertellen over duurzaamheid. Ik ben erg blij met de machine, de machine staat op zolder en beneden hoor ik hem niet als hij aan het centrifugeren is. Het bedienen van de knoppen is eenvoudig (zelfs mijn man snapt het haha) en er zitten genoeg verschillende programma's op. Makkelijk is de 6 kilo inhoud en ook de 1400 toeren waardoor de was toch aanzienlijk droger is. Kortom top machine !

Anne1975 09-10-2006

Bijna 2 maanden ben ik in het bezit van deze wasmachine. Wat is dit een perfect
ding zeg. Mijn oude wasmachine ( zanussi) had het eindelijk na 10 jaar begeven.
Wat is dit een verschil zeg. Alleen die programma's al en je gebruikt ze ook
echt. Verder vind ik dat hij helemaal niet veel lawaai maakt. Kort wasprogramma
van 15 min. vind ik erg makkelijk. Ook het instellen van tempraturen,
toerenaantal vind ik fijn. En je kan precies zien hoelang hij er nog over doet.
Top wasmachine

Astrid58 19-09-2006
Geschreven voor: Siemens WM14E460FF

Prima wasmachine, het eco-programma wast erg goed schoon en ook de timer is erg
handig. Alle handige programma's zitten er op. Er is slechts 1 minpuntje, hij
maakt redelijk veel lawaai bij het centrifugeren.

rosajoe 12-06-2006

Wij zijn erg tevreden over deze wasmaschine,de vorige siemens is ook 16 jaar
meegegaan,dus hopelijk deze ook.
Deze wast erg goed,en de was komt er erg droog uit.
Alles soorten wasprogamma,s zitten erop en alles kun je wijzigen door de ideale
tip toetsen,met velen extra,s.
Ook het zeer korte was progamma is echt super,voor bijvoorbeeld iets op te
frissen.En ook wij vinden de vormgeving mooi.Brede vulopening en 6 kilo ideaal!
Echt een aanrader!!

Dieuwke2006 13-03-2006
Geschreven voor: Siemens WM14E460FF

Perfecte wasmachine voor zijn prijs. De speciale wasprogramma's als de wol was
doen het uitstekend en hij gaat voorzichtig met de tere kledingsstukken om. Ook
de standaard programma's doen hun werk goed. Vormgeving vind ik persoonlijk
mooi.
Duurzaamheid weet ik nog niet, maar verwacht van een Siemens dat die wel goed
zal zijn.